Morgonmys.

Ligger här i sängen och myser med datorn i knät, lyssnar på lite musik och kollar på Top Model. Annars idag så tänkte jag ta itu med lite skolarbeten som måste göras, städa och eventuellt äta på tabazco och kolla på Idol :) Slå in lite julklappar måste jag ju såklart också hinna med! Har liksom inga direkta planer idag känns det som.. Men imorgon däremot så ska jag hem till Elin på förfest sen vidare in med tjejerna till bmb :)

Har inte så mkt att skriva egentligen, men hoppas ni får en bra helg iallafall! Pusspuss ♥


Mina kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Oj shit, någon var snygg!!!! Allt bra med dig annars? :)

2010-12-11 @ 00:52:33
URL: http://favoritchrillan.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0