Godmorgon :)

Sovit gott? Jag har sovit rätt så bra, men var inte så jätte pigg när jag fick slita mig upp ur sängen för 30 min sen. Anledning till att jag ska gå upp såhär tidigt är pga att jag och tjejerna har tänkt att dra till sanda redan vid 08.30. Med tanke på att vädret ska vara på topp så ville vi ligga och steka så länge som möjligt ;)

Kommer nog inte bli så mycket bloggande den här dagen heller, så jag hoppas ni får en suuper-fin dag! Nu tänkte jag ta och unna mig en suuper-frukost som jag väljer att kalla de ;) Kika in senare så får ni se vad det kan vara! Pusselipuss ♥

Mina kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; åh så bra !:D

2010-06-02 @ 07:42:14
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0