Söndag.

Förlåt för att jag har varit så dålig på att blogga nu under helgen, men har varit busy, busy, busy. 

Och nu ska jag ta och kolla på film med älskling, så vi hörs imornbitti då jag kommer tala om hur min helg har varit och svara på kommentarerna :) Hoppas ni har haft en fin helg! Pusspuss ♥

Mina kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Jag gjorde ju det förargliga misstaget att skriva in fel bloggadress till typ 50 pers typ i fredags... :/ men du har mig väl på bloglovin? så måste du har hittar mig ;)



anyway, kul att du är tillbaka bruttan! :D



Helgen ahr varit nice, och tack för komplimangen ;D Gillade gårdagens outfit den blir chic !



Hur va din helg då?



KRAM

2010-06-08 @ 08:06:22
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0