Fredag!

God morgon allesammans :)
Imorse blev jag väckt av sötisen hanna som undrade om jag ville äta frukost med henne och vips två minuter senare knackade hon på dörren med både bröd och juice i handen :D Så denna morgon slapp jag äta frukost ensam, tackar för sällskapet! Efter frukosten tog vi en liten promenad med Nitro (Hennes pojkväns hund) och därefter så kollade vi bara på lite youtube-klipp på Christina Aguilera, braa morgon med andra ord :D

Nu sitter jag bara här och undrar om man kanske ska ta och sola eller inte? Vädret e lite fram och tillbaka. ena stunden ser det nämligen ut som att molnen ska försvinna och strax efter det så är det jätte stora tjocka moln. weird!

Tänkte lägga upp lite bilder från fotbollen igår och kanske en liten filmsnutt om jag vet hur man gör?! man måste väl lägga upp filmen på youtube först?

Well well, nu ska jag hämta kameran :)

Mina kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg:)

Vad har du för dig denna härliga fredag?

2010-05-28 @ 11:00:07
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0