God morgon!

Idag när jag vaknade så kände jag mig faktiskt lite mer frisk - kan bero på att jag för en gångs skull fick sova med täcke hela natten utan att nån snodde de från mig ;) (jag talar alltså om N)
Nej men, skönt som attan var det iaf :) nog för att jag fortfarande har världens hosta&bla bla bla så känner jag mig ändå mycket mycket bättre!

Idag så är det tänkt att jag ska gå på stan med Sötan (som också e lite förkyld, så det passar utmärkt). Väl på stan så ska jag köpa mig ett par nya sandaler plus lite små saker, ska även ta och folkbokföra mig i Sverige :) (vilket jag borde ha gjort för länge sen.)

Så, så ser min dag ut! Hoppas ni får en jättefin dag idag :)

Slänger upp en outfitbild lite senare. Puss ♥


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0