Halluuu.

Nu e jag äntligen hemma efter en lååång dag i Örebro. Det har varit en otroligt mysig dag därborta men efter 5 h på stan så kände vi att det var dags att åka hem :)

Här e lite bilder på vägen dit:



Stannade och åt på ett litet jaa vad ska man säga? jag vill inte kalla det restaurang så jag väljer att kalla det matsälle bara, där bjöds det iaf på:


Och gott var det, vill jag lova ;)

Haha, justja.. På vägen hem så åkte vi förbi ett hus, eller aa snarare ett hus i tre delar ;P var ju självklart tvungen att ta kort! (den första delen fick jag inte en så bra bild på.)


haha, det tyckte jag var lite kul ;D

Lägger upp bilder på det jag köpt i nästa inlägg :) Pusselipuss ♥

Mina kommentarer
Postat av: simone

Skööna foton :D

2010-05-26 @ 21:10:42
URL: http://fattybom.se
Postat av: linnjonsson

Du är i min hemstad men hör inte av dig ? :O fy på dig ! hihi.. Ni käka på la baguette va ? om inte så missa ni något !! deras baguetter är dem bästa här i stan ! :) Ha det bra :)

2010-05-27 @ 19:03:03
URL: http://rockthashit.blogspot.com

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0