home.

Steg upp med tuppen i morse (kändes det som iaf), för att ta en powerwalk med Anci. Det var otroligt skönt&trevligt. Efter promenaden bjöds det på frukost och en trevlig stund på hennes balkong. Och runt 12 så begav jag mig därifrån för att snabbt gå hem och byta om, sen träffa Iqu och åka upp till lustigkulla och äta glaaaasss :D mums!
Det blev även en quickvisit in på Åsby och handla lite småprylar, följt av en åktur till svedvi för att piffa upp hennes mammas grav :) sen har vi bara gjort lite småsaker.

Alldeles strax ska jag sola&ta en promenad med Sanne :) Sen blir det nog bara hem och ta de lugnt!

Detta fick följa med mig hem idag!


Två vita "skyltar/tavlor" och ett hjärta i trä, som ska sättas upp i köket på väggen.
Me liiike ♥


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0