Lite flashbacks.

Min fredag.
Efter stan så blev det i stortsett bara hem och duscha&packa ihop lite grejer i väskan sen bege mig hem till Nadja för att fixa mig :) Runt 21 så gick vi på hemmafest och runt 05 var jag hemma. Det blev en rätt så lugn kväll men det var kul ändå!

Min lördag.
Tog först en promenad ner på samhället med N - handlade frukost och ett orienteringskit. Därfter blev en halvstressad frukost sen bar det iväg med motorcykel. Kan ju tala om att jag aldrig har varit så rädd i hela mitt liv som jag var då men trots de så fick man ju en otrolig kick av det.
Efter den turen så blev det en promenad med Nadja runt skantzen följt av lite solning på balkongen - det var ju runt 20 underbara grader.
När det sedan började vankas kväller så begav jag mig tillsammans med Niclas och Nadja hem till Robin där det var grillfest. Tyvärr så avslutades kvällen inne i stani hopp om att hitta ett bra ställe så jag&Nadja gick först till Bmb - inge folk, sen vidare till Pluto - ännu mindre folk och slutligen till Bill&Bob - för mycket folk, haha ;)
Runt 01 blev det mat på donken sen bila hem.

Min söndag.
Kalas sen orientering.
Sen skulle ju jag och Nadja åka och handla, vilket resulterade i att vi köpte snacks till en fotbollsmatch på ekliden.
Därefter hände det inte så mycket, blev att kolla på ett avsnitt av Desperate sen kom N hem och då blev det att kika film - första delen av sista Sagan om ringen.

Det var min helg. Nu måste jag skynda mig, ska nämligen in till stan och träffa Emma :) Pusspuss ♥


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0