Söderköping/Norrköping :)

Det var jag, Iqu och Hanna som samåkte ner. Väl framme vid motorvägen till köping så fick vi stå i bilkö, vilket inte var det roligaste jag varit med om men trots detta så kom vi fram i rätt så bra tid ändå - runt 16 :) Då blev det fix&trix och invänta dom andra. När väl alla var samlade så var klockan 18.00 ungefär då blev det att börja förfesta. Runt 22.00 åkte vi in till självaste Norrköping där vi gick till ett nyöppnat ställe "trädgården", där var det något så otroligt mysigt, verkligen ett ställe i min smak :) Senare så traska vi vidare till Otten där det blev lite livat. Kvällen avslutades på Max följt av att sova på en halvfylld luftmadrass hemma hos Sandra.

Lördagen hann jag inte göra så mkt, jag och Linda tog nämligen tåget hem tidigare istället för att vara kvar tills idag. Väl hemma i Hallsta så åt jag glass med Nadja, mös med Niclas, tog en promenad och på natten tog jag en vända upp till Max&Linn där det var grillfest :)

Nu tänkte jag äta lite glass, men först slänga upp lite bilder från i fredags :)


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0