Laundryday.

Usch, redan onsdag.. Känns som att det nyss var fredag! Menmen, denna onsdag så ska jag tvätta (vilket jag redan har börjat med), plugga och sen kanske in till v-ås och handla lite julklappar&julpynt. På söndag är det ju första advent, så måste handla fyra ljus och lite annat smått&gått.
Igår hade jag ju träning, vilket verkligen var efterlängtat. Hade ett extra hårt pass också, så det uppskattades. Iofs så börjar ju träningsvärken komma nu och tror den är här för att stanna - iallafall 2-3 dagar. Men det är ju både på gott&ont.

För övrigt så skulle jag inte säga nej till detta halsband:


Nu ropar tvätten. Puss ♥

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0