Todays diary.

Sitter som vanligt såhär på morgonkvisten och segar framför datorn och kikar runt en massa. Har hittat en hel del som jag skulle vilja klicka hem, men måste tyvärr ta det lite lugnt med shoppandet nu när det snart är jul och nyår.

Denna dag har jag faktiskt inga som helst planer, men e väldigt sugen på att sola så risken finns att jag går till solariumet som ligger alldeles här bredvid. Annars så har jag ju fortfarande Historian som jag måste ta uti med, plus plugga på lite Religion.

Igår blev det tyvärr ingen träning, så åkte istället in till stan för att handla lite julsaker. De va myys :)

Hoppas ni får en fin dag! Pusspuss ♥

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0