CRUISE

Klev upp för ett tag sen och nu känner jag mig lite smått stressad för att jag fortfarande inte är klar, men tänkte trots det försöka äta min frukost i lugn och ro ;-) Sen får jag ta stressandet efter istället, måste försöka få ihop någon bra outfit - vilket känns omöjligt just nu i stundens hetta, men men!

Vet tyvärr inte om jag kommer att kunna/hinna blogga något under tiden jag är borta, men är återigen hemma imorgon runt 19 någonting så vi får höras då! Hoppas ni får en bra start på helgen nu då :D Kommer iofs bjuda på lite förinställda inlägg men det är bara massa bilder på snyggisar ;-)

Nu tänkte jag mumsa i mig min otroligt mumsiga frukost - vanlijyoghurt med hallon och blåbär, sen två små skogaholms smörgåsar med ost! Hur gott?


Mina kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan, vilken fin o bra bloggisch! :) <3333 Oj vad got allt ser ut!! :)

2011-02-04 @ 11:12:23
URL: http://endasteliins.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Önskar en trevlig helg gumman!

2011-02-05 @ 10:42:31
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0