Januari 2011.

Kollat på filmerna:
- All good things, Sammys äventyr, Devil, Saw 7, Death race 2, Number 23, The Twilight Saga - New moon, Never let me go, James Bond - Goldeneye, Rush hour 2 & 3, Green street hooligans, Prinsessan och grodan, Philip Morris I love you, Just Wright, Welcome to the Rileys, Mirrors 2, Let me in, The Lottery Ticket, The fighter, Blood diamond, Takers, Invincible, Charlie and the chocolate factory och halva True Grit. Filmfantast? Javisst!

Kollat på serien:
- Cougar Town.

Läst böckerna:
- Elsas Mode och Elsas Värld och börjat läst Lauren Conrad's bok L.A Candy.

Gjort:
- Sminkat mig på Make Up Store.
- Varit på begravning.

Fester:
- Linn's födelsedagsfest med middag och utgång på Bmb.

- Tina's och Hannis Välkommen-hem-Party.
(har tyvärr inga bilder härifrån)

- Madde's förkaka med bål&vin följt av utgång på Bmb.

Shopping&Presenter:


Övrigt:
- Sökt jobb, myst ovanligt mkt med min lillesyster och ovanligt lite med N, har tränat för lite (!!), träffat mammas&pappas gemensamma barndomsvänner för första gången i mitt liv, börjat plugga Historia, köpt en kamera och gjort om kläder (bilder kommer inom kort), ätit väldigt mkt B&J-glass och druckit många koppar varm choklad och har ätit polly fast jag inte får ;) hmm, what else?

Mina kommentarer
Postat av: Jacco

du har hunnit med mycket på en månad med andra ord!(:



sv: joo, min med. Pinsammaste händelsen igår, man fick ju studiebidraget igår, sen på kvällen gick jag till konsum och skulle köpa tugummi (!!) och det funkade inte. Han i kassan verkligen började garva medans min kompis stod och klagade på att jag handlar för mkt.. pinsamt moment! Så det blir lite snålt för min del också!

2011-02-01 @ 18:39:53
URL: http://jaqueliines.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0