MÅNDAG.

God morgon sötnosar :)
Jag är ju lite av ett spöke under helgen då jag nästan bara kör på förinställda inlägg och så hinner jag inte heller läsa alla bloggar, så på måndagar och tisdagar brukar jag ha lite fullt upp med allt som har med bloggar att göra, men får hoppas att det inte gör allt för mycket att jag är lite seg på att svara på era fina kommentarer?

Idag iallafall så har jag en hel del jag ska tänkas hinna med:
- Svara på era kommentarer. (som sagt)
- Måla i hallen.
- Gå till ica och handla, samt posta paket.
- Skriva in mig på arbetsförmedlingen.
- Damma och dammsuga.
- Fixa med mina kläder. (håller på och gör en storrensning)
- Plugga.
- Träna.

Sen är det bara lite småsaker som ska fixas, så får väl se hur mycket jag egentligen kommer att hinna med! Hoppas ni får en finfin dag. Puss&kram ♥

Bjuder på en bild på mig och Emma från i lördags :)

Mina kommentarer
Postat av: frida berg ♥

fin blogg =)

2011-02-21 @ 10:23:43
URL: http://ffridabergs.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0