MY WEEKEND

I Fredags så tog jag det lugnt hela dagen, var förbi mamsen en sväng och hälsade på för min bror hade kommit hem från Thailand! Senare mot kvällen blev det att kolla på film med Niclas :)

Lördagen blev dessvärre inte lika lugn, har tyvärr inte så mkt minne av kvällen men under dagen så åkte jag in till västerås med familjen och handla mat, sen kom mina kusiner förbi hemma hos mig på lite tacos vilket var otroligt mysigt&trevligt!

Därefter började galenskaperna hemma hos Madelene följt av utgång på BMB. Jag låter bilderna tala för sig själv, nog för att dom är aningen censurerade men ändå! Sen vill jag bara passa på att tacka min underbara pojkvän som tog hem mig i säkert förvar - tack älskling, du är guldvärd ♥


Mina kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Ser att de e fler än jag som haft en bra helg:D

Mina fötter e hela igen och jag kan åter igen stoltsera runt i mina snygga stövlar:D



Blir d i veckan då?

2011-02-01 @ 08:01:48
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0