REDAN ONSDAG!

God morgon finisar :) Har ni sovit bra? Det har iallfall jag gjort, men kunde som vanligt inte somna om efter att N hade gått till jobbet men det kan jag leva med, hehe ;-)

Hmm, idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på?! Måste plugga, men har fortfarande inte fått veta vad jag ska plugga på så det blir ju lite svårt, men får ta itu med det lite senare! Sen tänkte jag göra klart mitt linne som jag håller på och fixar&donar med så slänger upp en bild på det sen :)

Hoppas ni får en fin dag! Pusselipuss ♥

Lite sliriga?

Mina kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Men gud. Haha, då ska jag vara nöjd över att det "bara" tog en och en halv timme för min väntan innan jag fick komma in.



Ja jag tror att det gick bra med intervjun, men jobbet är mellan 8-17 på morgonen. Med två timmars resväg dit och hem. Så då missar jag min egen sons uppväxt, för att ta hand om någon annans bebis. Så, just det suger lite. Jag ska höra med dom om det inte finns någon annan familj man kan vara hos, med lite bättre tider :)

2011-02-02 @ 10:06:33
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: Julia

Ahh en sån hade man inte tackat nej till iaf :D :D



Hoppas du får en fantastisk dag :) kramar

2011-02-02 @ 10:50:14
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: sandraa

Jag antar att man kan dricka det när som helst. Det är som en god vitamin dryck, den ska innehålla 13 bra vitaminer. Jag drciker dom frö att dom är så god och för man faktiskt blir lite piggare, inte mer energi som redbull osv, utan du vte man kan känna sig lite gladare, lite piggare. Men dom har inte så jätte stor efect. Du borde pröva :) Väligt goda iallafall :)

2011-02-02 @ 10:56:41
URL: http://sandraamae.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0