SATURDAY IT IS

Lördag, lördag, underbara lördag!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men ska iallafall in till stan med Madelene lite senare :) Är på jakt efter en ny handväska, så hoppas på att jag ska hitta en som faller mig i smaken.

Gårdagen var jätte mysig! Jag och Madelene åt först tacos hemma hos henne, sen åkte vi vidare hem till Hanna där vi kollade på filmen It's Complicated. Filmen var lite rolig faktiskt och passade perfekt igår då jag var lite övertrött ;) Efter det åkte jag hem och mös med N :)

Får som sagt se vad som händer ikväll, får uppdatera när jag vet mer :) Vad ska ni göra?

Jag ska iallafall ta och äta frukost nu, sen duscha! Hoppas ni får en bra lördag ♥

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0