SUNDAY

Heeej finisar :) hoppas ni haft en toppen helg!!

Förlåt för en sån dålig update, men har inte haft så mkt tid och ork.. Men tänkte kortfatta min helg lite snabbt nu:

Var ju på kryssning i fredags och den är jag supernöjd med, fick till och med med mig rengöringsgrejer hem från Clinique, helt gratis ;-) Men mer om det sen! Tog det rätt så lugnt på kryssningen men hade det skoj ändå :)

Och igår tog jag det desto lugnare men blev en utgång iallafall.. Jag och Emma bestämde oss lite i sista minuten att vi skulle gå ut och det blev ju som det blev, haha! Var ingen direkt höjdare att gå ut spiknyktra, men men ;-)

Och idag är jag jätte jätte trött, trots att jag har tagit det lugnt, men sömnen har inte riktigt varit den bästa så ska försöka lägga mig tidigt idag så tar itu med era söta kommentarer imorgon! Hoppas det är lugnt?


Mina kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

hej:D



Jag hoppas verkligen min 4 kommer helst idag;) 1vecka sen jag beställde den nu. Dem sa 2-3 v men att den kunde komma inom 1. Så hoppas!



Bra med alla film tips behöver inte alls vara tjejigt... bara vart inne i en sådan period just nu annars e jag en action filmtittare:D



göra idag då?

2011-02-07 @ 10:08:17
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0