A LITTLE ROADTRIP

Nu sitter jag äntligen i bilen påväg ner mot göteborg, ska bli väldigt spännande att träffa alla, vissa har jag inte träffat på evigheter och andra har jag inte träffat alls. Men tanken slår mig om och om igen - att det faktiskt är tragiskt att man ska behöva träffas under såna här omständigheter. Att det ska behöva ske såna här saker för att man äntligen ska få träffas! Men ska bli kul iallafall :)

Med tanke på att denna lilla tripp tar mellan 4-5 h, så har jag bunkrat upp med kuddar och en filt samt laddat ner massa cougar town-avsnitt som jag kan kika på om det blir lite långtråkigt ;-) Har även med mig, hör&häpna, min teoribok som jag tänkte läsa lite ur.

Vi hörs av snart igen, då jag också ska lägga upp en outfit-bild som min mamma så snällt lovat att hon ska ta på mig! Soo long ♥


Mina kommentarer
Postat av: Steinaroline

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-04-18 @ 09:14:57
URL: http://steinaroline.blogstie.com

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0