Linn's B-Day ;)

Sitter här vid datorn och lyssnar på Firework med Katy Perry och kan inte låta bli att blicka tillbaka till VS-visningen, jag döööör! Lagom taggad inför kvällens bravader har man också lyckats bli ;-) Det är nämligen dags att slå klackarna i taket med tjejerna ikväll då fröken Linn ska firas!!

Ska dit om inte allför länge, ska vara på plats runt 17-17.30 någonting och det är ju ganska så snart såå börjar bli liiite smått stressad! Och sen har jag inte lyckats komma på vad jag ska ha på mig (???) för fint idag heller.. Håller iofs på och syr och donar med en byxdress från H&M som sakta men säkert ska förvandlas till en klänning, så får hoppas på att det blir bra :-) Då har jag ju iallafall någonting att ha på mig!

Men hoppas ni får en superfin lördag allihoppa! Så uppdaterar jag om kvällen imorgon :) Pussen ♥


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0