Make up store..

Var och sminkade mig på Make Up Store häromdagen, ville ha en sminkning i lite bruna&aprikosa nyanser vilket jag också fick men usch så fel det blev.. Till att börja med så var ögonskuggan helt ojämn och inte alls så som jag förväntat mig att den skulle vara, sen var mascaran helt klumpig och till sist så fick jag ljusrosa glansiga läppar som inte alls passade till mina ögon som var lite brun/aprikosa med svart markering på den övre fransraden. Och inte heller till min bruna rouge som var blandad med solpuder. Nejfy säger jag bara! Men däremot så var jag helnöjd med ögonbrynen! ;D Och stressad som jag var när väl sminkningen var klar, så hann jag knappt tänka ut vad jag ville ha så det fick bli lite vad som helst tydligen..

'
Återkommer om vad som ligger i påsen om en stund, för måste äta nu innan magen kurrar ihjäl..

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0