New year's eve 2010/2011.

Dagen började med att fixa sig här hemma med N, sen vidare hem till Max på förfest. Där hann vi inte vara sådär jätte länge innan vi skulle hem till Elin på en trerätters-middag á la Elin, Emelie och Jennifer :)

Detta stog på menyn:

♥ Förrätt:
- Skagentoast.

♥ Huvudrätt:
- Fläskfilé med potisgratäng eller potatisklyftor och pommes frites, samt sallad, baguette och bearnaisesås.

♥ Efterrätt:
- Chokladpudding med vaniljglass, grädde, marschmallows och chokladsås.


Efter och under middagen så blev det lite "öl"-spel i olika varianter. Sen när alkoholen väl satt sina spår blev det lite mer livat - dans&ståhej. Man blev även lite mer livad framför kameran så det blev endel foton - som jag hittills inte har tagit del av tyvärr. Eller det kanske är lite tur med? Vad vet jag!

Runt tolvslaget gick vi ut och smällde lite raketer, varav "bomben" inte var så mkt bomb alls ;) haha! Efter tolvslaget har jag nog inte så mycket att säga om, men i det stora hela så tyckte jag att kvällen inte kunde bli bättre speciellt inte om man tänker på att den planerades bara två dagar i förväg. Så jag är supernöjd!


Hoppas ni hade en superbra nyårsafton ni med sötnosar ♥

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0