Och så var julen slut..

Idag tänkte jag passa på att plocka bort alla julsaker, nu när det visat sig att min lilla N har fått magsjuka :( stackare ♥ Hann inte riktigt med det igår (då man egentligen skulle ha gjort det) så det fick bli idag istället.. Annars idag så stog Lina på schemat men det blev tyvärr inte så nu när jag kanske är "smittad".. Vilket jag inte tror att jag är, men man kan ju aldrig vara säker! Ska iallafall mysa lite extra med min pingla Erika som sticker iväg till Thailand en månad imorgon. I sure will miss her!! Sen får vi helt enkelt se vad som sker :) Hoppas ni får en mysig helg allesammans, pusselipuss ♥


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0