PAIN

Tidigare idag när jag var på stan så blev jag helt lyrisk av alla vårkläder som har kommit in i butikerna - nog för att dom flesta butikerna fortfarande har alldeles för mkt REA-plagg och för få nyheter så blev jag på toppen-humör :-)

Med mig hem idag så fick jag iallafall en tröja och en kavaj, som visas på bilden nedan.



Och nu så är jag helt slut efter 1,5 h bodypump, så ska kura ner mig i soffan med en film som jag började kolla på igår! Plus att jag har världens ryggvärk, så känner verkligen att jag skulle behöva vila upp mig lite. Men hoppas ni sover gott inatt :) Puss ♥

Mina kommentarer
Postat av: memmo

tack för en mysig dag sötis

2011-01-18 @ 22:23:35
Postat av: jacko

Ååh, tack själv mysis <3

2011-01-19 @ 08:30:11

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0