To move or not to move. I'm stuck.

Denna dag har jag inte gjort många ryck.. Har i stort sett bara varit hemma med N hela dagen! Var iofs förbi min mormor en snabbis tidigare idag och hämtade lite kläder och till min stora förvåning hade jag mer där än jag trodde så min väska som jag hade med mig räckte inte för fem öre. Så fick snyggt mosa ner det mesta i en svart soppsäck och resten i en väska och en kartong. Sen har jag även rensat ut min garderob, som verkligen behövdes, så nu har jag iallafall lite mer plats ;) Man skulle kunna säga att jag har haft en hemma-dag med mina kläder!

Just nu så håller jag på och läser uppföljaren av romanen Elsas Mode, alltså Elsas Värld samtidigt som jag smaskar i mig lite cantaloupemelon. Så så mysigt har jag det!


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0