TODAY

Denna dag har till större delen av dagen spenderats med lillsis. Vi har har varit på middag hos våran mormor, kollat på film och sen får vi ju inte glömma att vi har haft vårat första träningspass för i år - Box. Min syster, stackarn, var ju helt förstörd efter mitt pushande ;-) Men riktigt skönt att få röra på sig&svettas var det!

För övrigt så skulle jag vilja utöka min garderob med den här godingen från Modekungen.

Nu tänkte jag ta och läsa lite ur "Elsas Värld", har tyvärr inte så mkt kvar att läsa ur boken så det är ju lite tråkigt men som tur så kommer det ju en tredje utgåva :-) Och med det så säger jag också godnatt och sov så gott ♥

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0