Update.

I min lilla påse så gömmer det sig:

· En BLUSH i färgen Posh (mörkare i verkligheten).
Hade nog hellre velat haft någon av "Oh so fresh" eller "Apricot sorbet".
· En DUAL FOUNDATION i färgen New York.
Ville egentligen ha ett WONDER POWDER. Men är nöjd ändå :)
· En EYEPENCIL i färgen Black.
· En LIP PENCIL i färgen Russian.
Ingenting jag behöver egentligen..
· Ett LIPSTICK i färgen China red.
Skulle egentligen köpa ett läppstift i aprikos eller i beige. Men i stundens hetta så kände jag att ett rött skulle passa perfekt (???)
· En EASY COVER - Red.
Skulle egentligen ha en COVER ALL - Blue.

Så det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men som sagt jag var ju galet stressad så det fick bli som det blev helt enkelt!

Jag fick även en liten gåva utav dem innan jag gick.. Fick "plocka" bland några inlindade små saker i en skål och vips så fick jag med mig en MICROSHADOW, i färgen Pharao, hem. Hittade tyvärr ingen sådan på Make Up Store's hemsida men that's lilfe.

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0