BRA START PÅ DAGEN/VECKAN

Steg upp strax innan 07.00 idag, hur skönt som helst måste jag säga! Så nu har jag redan hunnit städat lite, bäddat sängen och ätit frukost :)

Idag har jag inte mkt planerat, förutom att träna box med emma vid 18 förstås! Men tänkte ta itu med det vanliga - söka lite jobb, tvätta, måla lite i hallen och sånt. Roligt va? ;) Hoppas ni får en bra start på veckan! Puss ♥

Jag vill ha sommar, blondt hår och vara solbränd.. Med lite tur så kan jag ju få allt det inom kort! ;)
(bilder från midsommar)

Mina kommentarer
Postat av: Mia

Vad sommrig du ser ut gumman nu läääängtar jag till sol, vill också vara solbränd ;) Puss <3

2011-03-21 @ 14:00:12
URL: http://miaosterholm.blogspot.com
Postat av: linaa vikken pina

Vad fin du va i ljust!

De mörka med så klart.

Hur fort lyckas du gå från mörkt t ljust?

Jag e ju blond egentligen o skulle vilja bli de igen men så satans rädd för att de ska bli massa slitet o man ska behöva klippa av håret... haha

2011-03-22 @ 06:11:19
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Julia

Har med suttit å kollat massa gamla sommarbilder, fan vad man vill ha sommar. SOm du säger, solblekt hår och brun :)

Supersöt var du på bilderna med :)



Ahh jag åkte dit för den översta tatueringen men gjorde hjärtat på handleden för min moster som gick bort för några veckor sen :)

2011-03-22 @ 16:21:04
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: Sofia Myrgren

ÅH vilken super-fin klänning! Kram.

2011-03-22 @ 18:29:17

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0