HARD WORK WORK

Kom hem från träningen för cirka en timma sen och känner redan nu hur det värker i benen, tog i extra mycket denna gång nämligen ;-) det var otroligt skönt att träna kan jag lova och funderar starkt på att ta en mini-springtur imorgonbitti, men är rädd att det ska vara för kallt, kinkig som man är!

Nu tänkte jag träna lite mage, duscha, sen mysa ner mig i sängen och invänta pojken som kommer hem skapligt sent från träningen idag! Hoppas ni haft en fin dag sötnosar :) Pusselipuss ♥


Mina kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Kul o se bilder på dig med:D minst lika snygg som modellerna du lägger upp!



Ja jag vet ju att rottisar e underbara så inget som hindra mig att skaffa. Har dessutom fått den bästa rottisen någonsin:D

2011-03-18 @ 08:10:38
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0