WHEN THE SUN IS SHINING

Denna dag började jag med en vända på spåret (första för i år), tänkte som så att jag skulle börja lite smått så sprang 1,2 km och sen nästan hela vägen hem så vet inte hur mkt jag sprang men vi säger 1,3 km ;-)

Annars idag så är det tänkt att jag ska på möte på arbetsförmedlingen men får se hur det blir med det.. Har inte hunnit fixa fram allt än så ska ringa och höra om jag kan skjuta upp det. Senare idag så ska jag iallafall tvinga med Niclas på en promenad och lite glass ;D får se vad jag hittar på mer än så. Slänger iallafall upp lite bilder på mina senaste köp om en liten stund! Hoppas nu får en toppen dag i det fina vädret :) Puss ♥


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0