EN LITEN BAMSEMUMS

Jag har äntligen fått min aptit tillbaka,vilket märks kan jag lova. Nu är det inte bara frukt och smörgåsar som funkar utan nu är mitt lilla (storaaa!) sötsug tillbaka. Så min lilla mage och mun skriker choooklaaaad, så risken är ganska så stor att jag äter upp min och Niclas choklad som vi köpte på flyget igår.. Jag är en liten bamsemums, haha!

Idag är det då Vår Ruset som jag egentligen skulle ha varit med och deltagit i, men istället får jag vänta på tjejerna vid mållinjen. Jag vågar liksom inte riskera att springa då det är min sista dag med pencilin. Så jag får vänta med att träna tills på torsdag :( Men efter springturen så ska vi picnicka, vilket ska bli supermysigt!

Nu ska jag ta och äta lite frukt tänkte jag, så kanske mitt chokladsug försvinner lite ;-)

Hoppas ni får en fin dag! Pusselipuss ♥


Laddar upp bilder från Cypern så fort jag fått min kamera från mami. Bjuder på en bild från i somras så länge!


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0