HIGH AS THE SUN

God morgon :)

Friday it is! Idag är mannen min ledig, vilket jag inte säger nej till alls. Så idag ska vi myyyysaaa och fira hans löneförhöjning, haha ;D Så vi ska äta middag och gå på bio är det väl tänkt. Shoppa lite vill jag också, hihi! Tänkte att jag skulle passa på att köpa en liten present till min bästa vän Emma då :) Men missförstå mig inte nu, jag ska inte shoppa och dona för hans pengar, haha! Ska bara pussa på han lite extra och kanske köpa någonting litet till honom som ett litet firande, så ska inte bränna hans pengar ;-)

Nu ska jag fixa mig lite tänkte jag, skulle egentligen vilja sola men solen kommer ju inte förrän runt 12-13 någonting, så får skippa de :( Hoppas ni får en fin dag! Pusspuss ♥


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0