Sitter lite fast.

Det var ju tänkt som så att jag skulle ta mig till station redan vid 09.30, men det har ju gått sådär.. Orkar inte röra mig, vill inte ut till all snö. inte utan min vinterjacka iallafall - som för övrigt inte har dykt upp än :/ Men ska ta 11.30 tåget tänkte jag, så får försöka fördriva tiden med lite städning..

Fick förresten nyss ett litet sms av Anci om att hon ville ses på tisdag, wiiie! Alla har ju flyttat här ifrån nu, så nu är vi inte många kvar så det är verkligen skönt när tjejerna kommer på besök :) Så det ser jag fram emot.
Ajaa, men ska som sagt städa lite nu sen ta tåget till v-ås och julshoppa lite med memsi ♥

The scientist..

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0