JUST PICTURE A PERFECT DAY THAT LASTS A WHOLE LIFETIME AND IT NEVER ENDS 'CAUSE ALL WE HAVE TO DO IS HIT REWIND

Vaknade strax innan 10 idag, vilket jag inte gjort på huuur länge som helst. Så det var riktigt skönt. Kröp in i N's famn och låg och njöt en liten stund till av att ha fått sovmorgon ;-) Alldeles strax ska vi åka iväg och äta - jag är så sjukt sugen på ica's egenplockade sallad och det verkar som att jag kommer att få det också, hihi. Sen ska jag färga håret på Mathilda, så får se om jag hinner hem till Mia en sväng som det egentligen var tänkt att jag skulle..

Justja, hade ju en hel dag med N i fredags. Dagen var helt underbar. Vi gick på stan, åt middag och gick på bio :) så avslutade vi kvällen här hemma med att vi mös ner oss och kollade på BB.

Igår så jobbade jag från 10-14. Kan ju inte direkt klaga på den arbetstiden, det gick ju superfort. Efter jobbet så mös jag ner mig i soffan med datorn och letade ivrigt efter presenter till N och kollade på lite avsnitt av Cougar Town. Sen hade jag lite musik-mys och därefter begav jag mig hem till Erika för att träffa mina tjejor som jag inte träffat på jättelänge. Det var supertrevligt! Sen gick jag hem och försvann in i min musikbubbla igen.


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0