2 veckor och 2 dagar.

Godmorgon gott folk :)
Fixade alldeles nyss till textfärgerna på bloggen, det har ju varit ljusgrått rätt så länge nu (knappt så man sett vad det stått), och nu e allt i svart - det blev kanske lite tråkigare men man ser iaf bättre nu :) Hope you like it!

Ska ta och äta lite frukost snart, sen börja fixa mig. Ska förmodligen in till stan, idag igen, men denna gång för att hälsa på Mathilda. Men vet inte riktigt, det går så himla mycket pengar varenda gång man ska åka fram och tillbaka. Har ju inge jobb nu så får försöka och tänka lite ekonomiskt ;P

Senare ska jag iallafall ut och gå med Mia, vilket ska bli väldigt trevligt :) Sen blir det att kika på när älsklingen spelar fotboll tillsammans med Nadja och säkert några fel, vilket ska bli väldigt kul nu när N ska spela heeela matchen :D

Nu blir det frukost. Pusspuss ♥

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0