Godmorgon allesammans :)

Sovit gott? Jag har iaf sovit något så otroligt gott. Jag och N gick nämligen och la och rätt så tidigt, kikade på en halv film sen var klockan 21.50 och då låg vi och prata i typ fem min sen tvärslockna vi, haha ;) skapligt trötta!

Så nu vaknade jag upp vid 08.30 och tog en låång och skön dusch och snart ska jag äta frukost. Skulle egentligen ha gått ut och gått men Nadja svarar ju inte, så jag antar att hon sover :P Efter promenaden skulle vi ha kollat på Norska Paradise-finalen. Sen vid 11 så ska jag till Örebro och shoppa lite med Hanna och förmodligen Erika :) Det ska bli så skönt att komma till ett nytt (lite nytt iaf) ställe!

Justja, filmen som vi kollade på igår hette iaf Big Fish - en gammal film. Hittills har den varit otroligt bra tycker jag :) Jag gillar filmer med lite fantasi i.

Nu blir det frukost sen fix. Uppdaterar om min outfit och det efteråt :)
Pusselipuss ♥


På bilden: Jag, Thess och Ida från balen Maj 2009.


Mina kommentarer
Postat av: E M M A

sv: är sjuk :P själv?

2010-05-26 @ 09:56:51
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: simone

Så vackra tjejer :D

2010-05-26 @ 12:25:54
URL: http://fattybom.se
Postat av: nadja

Jag kan säga att jag sov som en stock till tio :P haha

2010-05-26 @ 14:07:11

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0