Okeeej.

jag höll inte vad jag lova. så braa av mig :/

Men ja får ta och helguppdatera nu istället.

Fredagen började med ännu en promenad tillsammans med Anci följt av lite övningar. Därfter blev det att duscha och fixa sig sen vidare ner på samhället med Hanna och Anci för att inhandla lite smaskens och annat skoj. Efter det blev det häng hemma hos Anci.
Resten av dagen spenderades till en början med Niclas - det blev lustigkullagrillenmat, haha, säger man så? sen lite mys och så vidare. Runt 18 blev det att ta sig en tripp hem till Hanna T och umgås sen avslutades kvällen tillsammans med Sanne, Nadja, Linn och Madde hemma hos Sanne, otroligt mysigt måste jag säga!

Lördagen..hmm..
Det jag kommer ihåg under dagen är iaf att jag åt kinamat och kollade på film med N, försökte ta det lite lungt och hoppas på att bli lite friskare - men icke! Därefter blev det tacoskväll hemma hos Madde sen en quickvisit hos Emma för att se hur maskeraden var :) justja, jag tvättade typ hela denna dag också!

Söndagen.. typ död?
Ännu mer sjuk och usch&blää! Det blev iaf stan på morgonen - handla present till lilla Moa. Därefter, hem och slå in presenter, sen vidare till kalas Nr 1 där det bjöds på tårta och fika :) (at Moa's place)
Kalas Nr 2 var hemma hos Maami, där min lillasyster Denise fyllde 15, här bjöds det också på massa gott (precis som en söndag ska vara). Tjoooockis ;)

Det var min helg de, nykter men bra :) Pusss ♥

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0