Onsdag vs Torsdag.

Efter jag hämtat ut mitt paket så blev det som sagt stan med Iqu. Fick med mig hem en del fina grejer, men även två plagg som ska lämnas tillbaka. (Fick dock inte med mig någonting av det jag hade tänkt mig) Resten av dagen (kvällen) spenderades med Nadja, Sanne, Jennifer och Linn hemma hos Nadja med lite vin och tilltugg - ytterst trevligt! Fick även lite senare besök av lite manligt folk; Niclas, Jonas, Lind, Max, Robin och Jocke. Så när det började vankas hemgång och regnet öste ner så hade man ju, som tur var, N som sällskap ♥

Gårdagen.
Låg hemma och kika klart på andra delen av Sagan om ringen, åt kina mat och bara slöa ända fram tills klockan var ungefär 16.00 då jag kände att det var dags att fixa mig. Runt 17.30 var jag klar för att bege mig hem till Iqu där det bjöds på grillmat&andra trevligheter :)

Outfits:


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0