Redan lördag.

Snart har ännu en vecka passerat, tiden går ju så himla fort. Men det är ju bara bra iaf med tanke på att jag vill att det ska bli torsdag så att jag kan få gå till frisörn och klippa&färga mitt hår ;D

Igår så var jag ju hem till Sanne och hjälpte henne att förbereda sig inför balen. Såhär fin var hon:
   
  
Klicka för större bild. ♥

Det var jag, Linn, Nadja och Jennifer som var där och hjälpte till med både det ena och det andra. Jag fick fixa hennes Make-Up och Jennifer fick fixa frisyren medans Linn och nadja fixade med lite smått&gott. Jag&Jennifer fick även hjälpa till att smörja in Sanne med kastanjvatten, vilket resulterade i dessa fina färgade händer:

   
Från vänster: brun/orange hand, Nadja, Linn och Jennifer.

Haha, när jag skulle sätta på lösögonfransar på Sanne så försvann limmet:
 Det hade visst råkat fastna i ärmen på t-shirten.

Jag innan jag skulle bege mig hem till Sanne:
   
  

Kommer bilder från kvällen sen :)


Mina kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad fin hon var i sin balklänning och frisyr :D

2010-05-29 @ 13:37:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

wow, vad fint hår! :)

2010-05-30 @ 11:52:27
URL: http://sandralyckejohansson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0