TRÄNINGSVÄRK!

Känner att träningsvärken smyger på sakta men säkert, så imorgon kommer jag nog inte kunna röra mig ;-) Så träningen gjorde susen igår, med andra ord!

Vi får se vad denna dag har att bjuda på, vet iallafall att jag måste plugga lite Historia men mer än så vet jag inte!

Hoppas ni får en finfin dag iaf :) Nu ska jag fortsätta äta min gröt sen duscha! Pusselipuss ♥

Bjuder på en gammal bild!

Mina kommentarer
Postat av: Sandra

Snygging! På tal om träningsvärk, jag har sån fruktansvärd träningsvärk i magen att det gör svinont när jag skrattar och nyser haha

2011-02-09 @ 12:27:32
URL: http://sandraslifestyle.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV: haha det här helt galet hur många gånger man byter hårfärg egentligen! Vid det här laget borde man ju veta vad man trivs bäst i haha! Okej pojkvän är gulligt, men att säga pojkvän till min pojkvän känns fel. När vi varit tillsammans i 2,5 år och känner varandra utan och innan, då känns det som att han ska vara nåt mer liksom haha! Svårt att förklara!



Förresten, min träningsvärk hatar mig. Nu rök benen haha, kan knappt gå!

2011-02-10 @ 10:31:56
URL: http://sandraslifestyle.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0