YESTERDAY

Igår var det VÄLKOMMEN-HEM-PARTY för gummsorna Christina och Hanna :-) Vilket var jätte mysigt&trevligt!
Jag, Hanna, Madde och Sanne började lite smått hemma hos Madde med lite prat över ett glas vin, sedan traskade vi vidare hem till Christina där hon, hennes "man" och hennes bror var. Det dröjde inte länge innan det kom fler folk - Först kom Matilda sen Anci&hennes "man" och sist men inte minst så kom Dennis och Erik.

Tyvärr så slutade kvällen för mig, Madde och Sanne vid elva då dom andra skulle vidare till Västerås och göra stan osäker. Madde skulle nämligen upp&jobba, Sanne var hundvakt och jag hade (har!) inte råd, men hoppas dom klarade sig bra utan oss ;-)


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0