Folkbokförd :D

Fick mitt första brev hemskickat idag (alltså till min nya adress) och jag blev så himla glad för att från och med den 17 Maj så har jag varit folkbokförd i Sverige hemma hos min älskling N :) iiih!

Har precis packat klart det sista men har glömt att köpa det viktigaste (tamponger!!) så det får man göra på vägen. Iqu kommer alldeles strax hit, så då ska jag bara packa in det sista i hennes bil sen åker vi vidare hem till Hanna och plockar upp henne sen bär det iväg :D :D

Jag tror det kommer bli rätt så galet ikväll! ;) Jag kommer nog inte skriva något mer idag men eventuellt imorgon och då kommer det även upp lite bilder från kvällen.

Tänkte att jag slänger upp en bild på min reseoutfit:



Det blev väldigt enkelt och skönt, så ja e nöjd :)

Hoppas ni får en superbra helg allesammans för det kommer garanterat jag ha (fast jag kommer ju självklart att sakna älsklingspicko). Puss på er allesammans!


älskar dej ♥

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0