Godmorgon :)

Steg upp för ungefär en timma sen och sen dess har jag inte gjort ett smack (känns et som iaf). Har endast kikat runt på lite bloggar och funnit några nya intressanta och alldeles strax så ska jag äta frukost.

Är inte på världens hurtigaste humör idag, tyvärr. Men tror vädret har en ganska så stor påverkan på mig. Skulle nämligen ha gått ut och gått imorse samt solat men inget av detta har jag kunnat gjort pga att det regnar och blåser, vilket har resulterat i att jag fastnat vid datorn (A).

Provade förresten på ett nytt kyckling recept igår, vilket innehöll bla. Kyckling (såklart!), Chili och Cashewnötter.
 
Till detta blev det blandad sallad och Lätt créme fraiche med smak av Paprika Chili.

Några korrigeringar kommer jag att göra till nästa gång som t ex. att marinera kycklingen (den blir ju så lätt torr annars.)


Nu blev jag ännu hungrigare så nu ska jag ta och äta frukost :)
Hoppas ni får en fin dag, denna dag är ju perfekt för mys hemma hos någon med en massa gotteri och film.
Pusselipuss ♥

Mina kommentarer
Postat av: Karin

hehe ja så kan det va men är ändå riktigt SKÖNT att funka så tycker jag.. skulle mer eller mindre få PANIK om jag sov bort en halv dag vilket vissa tycks kunna göra varje helg? då försvinner ju inte bara ens lediga tid utan även liv! förstår mig allra minst på de som åker på utlandsresa till tex ett soligt land, sover till halv två och tar sig ut på beachen halv tre.. blir STRESSAD av att läsa sånt haha

2010-05-25 @ 12:21:12
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: E M M A

sv: Tack :)

hur mår du själv då?

2010-05-25 @ 13:34:39
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: MyzaaN

Tack, får hoppas den passar också :) mums ser gott ut :)

2010-05-25 @ 13:47:37
URL: http://myzaans.se
Postat av: Karin

haha ja det håller jag med om

2010-05-25 @ 14:17:28
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0