Min kväll.

Runt halv fem (efter jag solat) så åkte jag och N hem till hans storesyster Veronica för att äta lite grillat, otroligt gott var det :) Sen blev det hem för att ta det lite lugnt och dega i soffan framför norska Paradise Hotel.

Och alldeles nyss så kom jag hem från skogen. Har nämligen varit ute och orienterat med N idag igen - denna gång fann vi 3 stycken :)

Nu blir det att fortsätta kolla på del ett av Sagan om Ringen - Konungens Återkomst, Extended.

Pusselipuss ♥


Det blir så himla dåliga bilder när man inte använder blixt och jag har ingen bra plats så jag kan använda självutlösaren heller :( men på bilen ovan iaf så e det jag och N innan vi ska ut och orientera ;) ♥


Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0