My weekend!

Lördag:
Jennifer och Nadja kom och plockade upp mig runt 16 för en åktur i en bil som Jennifer fått låna från hennes jobb för att göra lite reklam för den ;)

 

Efter det här så kollade jag på lite film med N, sen blev det att börja fixa sig. Runt 20 kom Nadja förbi och Runt 20.30 så plockade Jennifer's mamma&Jennifer upp oss plus Linn för att sen släppa av oss hos Julia där det vaknades tjejförfest. Riktigt skoj var det. Vid 23.30 så åkte dom andra till Köping medans jag åkte in till Västerås, bmb med Niclas och Jonas. Så min dag slutade helt toppen :)
 

Söndag:
Började dagen med att åka in till stan tillsammans med Niclas, hans syster och systerdotter för att leta reda på en Morsdag present plus äta McDonalds. Efter stan så fixade jag mammas present sen följde jag med Mathilda till Åsby där hon köpte lite grejer till hennes mammas grav följt av en färd ut till Svedvi där hennes mamma ligger. Klockan var väl runt 14.30 när jag kom hem och då gick jag hem till N's mamma där det bjöds på jordgubbar och lite annat gott. Därefter blev det ica, sen hem till min mamma :) av henne blev det istället riktigt god mat och en hel del skratt. Avslutade dagen med en promenad med Nadja och film med N.

Mammas present - före och efter:
  

Istället för att köpa ett färdiggjort blommset så köpte jag en blomma, en kruka, ett kort, lite vit tråd, en fjäril och en rosa och en vit pinne. Och vips ;)

Susanne's grav:
      ♥

Mina kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0