VALENTINES DAY

Idag firar jag och älskling 2 år tillsammans, hur underbart?

Har haft fullt upp hela dagen med att fixa "den perfekta middagen" åt min andra halva, så därför jag varken har hunnit uppdatera eller svarat på kommentarer så det får jag be tusen gånger om ursäkt för. Men ibland blir det ju så!

Får återkomma om min dag imorgon för nu är jag supertrött! Men slänger upp en liten bild från dagen nu tänkte jag, som en liten sneak peak ;) Sov så gott alla och hoppas ni haft en helt fantastisk Alla hjärtans dag! Puss&Kram ♥


Mina kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Ja det gör jag och ska fira på lördag, tack så mycket. Det hoppas jag också :)

Jo den är helt okej, vi satte på den och en bit in i filmen märkte vi att vi redan hade sett den men vi orkade inte byta :p

Det låter som en bra plan tycker jag! :)

2011-02-15 @ 09:23:39
URL: http://selb.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (visas bara för mig)

Din bloggadress?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0